Fünf Forschungsbeiträge zur International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024 in Thessaloniki angenommen

06.05.2024|10:28 Uhr

Die Beiträge "It’s Groundhog Day! An Explorative Study into the Effectiveness of Brand Routine Videos on YouTube" von Charlotte Lamerz, Steffen Prior und Tobias Langner, "How to Persuade Young Talent for a Social Vocation? Exploring the Impact of Happiness Benefit and Testimonial Type on Vocational Interest in an Online Field Experiment" von Bastian Blomberg, Tobias Langner und Daniel Bruns, "How to Measure Digital Attention: Validating Viewport Logging via Mobile Eye-Tracking as a Measure for Gaining and Holding Attention in Social Media" von Daniel Bruns, Julian Felix Kopka, Lennart Borgmann und Tobias Langner, "Decoding the Vampire Effect: Investigating the Impact of Celebrities Overshadowing a Brand on Downstream Ad Processing" von Julian Felix Kopka, Lennart Borgmann und Tobias Langner und "The Carousel Effect: Leveraging Sideways Swiping for Enhanced Ad Effectiveness in Social Media" von Stefan Rohrbach, Daniel Bruns und Tobias Langner sind für die International Conference on Research in Advertising (ICORIA) der European Advertising Academy (EAA) 2024 in Thessaloniki angenommen worden. Die Konferenz der EAA ist eine der bedeutendsten Konferenzen für Werbeforschung weltweit und bietet das umfassendste europäische Netzwerk für Werbeforscher.

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