Klausureinsichten Markenmanagement (MWiWi 1.7) und Marketing (BWiWi 2.5)
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Büro: M.13.39 I Telefon: +49 202 439 2839 I Mail: borgmann{at}wiwi.uni-wuppertal.de
2024
How to Measure Digital Attention: Validating Viewport Logging via Mobile Eye-Tracking as a Measure for Gaining and Holding Attention in Social Media, in: Proceedings of the 22nd ICORIA, Thessaloniki, Griechenland. (zusammen mit D. Bruns, J. F. Kopka und T. Langner)
Decoding the Vampire Effect: Investigating the Impact of Celebrities Overshadowing a Brand on Downstream Ad Processing, in: Proceedings of the 22nd ICORIA, Thessaloniki, Griechenland. (zusammen mit J. F. Kopka und T. Langner)
Don’t Distract Me When I’m Detoxing! The Effects of Social Media Detox on Attention to Instagram Ads, in: Proceedings of the 53rd EMAC Conference, Bukarest, Rumänien. (zusammen mit J. F. Kopka und T. Langner)
Using Viewport Logging to Measure Gaining and Holding Attention Toward Social Media Ads: A Validation via Mobile Eye-Tracking, in: Proceedings of the 53rd EMAC Conference, Bukarest, Rumänien. (zusammen mit D. Bruns, J. F. Kopka und T. Langner)
How to Gain and Hold Attention: Combining the Perspectives of Research, Practice, and Consumers to Generate a Comprehensive List of Attention Tactics, in: Proceedings of the 53rd EMAC Conference, Bukarest, Rumänien. (zusammen mit J. F. Kopka und T. Langner)
The Social Media Detox Effect: How Social Media Time-Outs and Time Constraints Influence Attention to the Ad, in: Proceedings of the AAA Annual Conference of the American Academy of Advertising, Portland, Oregon. (zusammen mit J. F. Kopka und T. Langner)
2023
2022
2021
2023
2022
2021
2018