Vier Forschungsbeiträge zur International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2023 in Bordeaux angenommen

27.04.2023|17:43 Uhr

Die Beiträge "(Not) the Right Time for Social Media Ads?! Exploring the Impact of Social Media Detox on Ad Reception via Mobile Eye-Tracking" von Julian Felix Kopka, Lennart Borgmann und Tobias Langner, "How to Get Attention - Generating a Comprehensive List of Advertising Attention Tactics" von Lennart Borgmann, Julian Felix Kopka und Tobias Langner, "The Vampire Effect of Atypical Swiping: How Typicalness of Smartphone Swiping Impacts Attention and Brand Recall in Social Media Advertising" von Stefan Rohrbach, Daniel Bruns und Tobias Langner und "Social Media Engagement Metrics as Indicators of Influencer Campaign Success" von Daniel Bruns, Steffen Prior und Tobias Langner sind für die International Conference on Research in Advertising (ICORIA) der European Advertising Academy (EAA) 2023 in Bordeaux angenommen worden. Die Konferenz der EAA ist eine der bedeutendsten Konferenzen für Werbeforschung weltweit und bietet das umfassendste europäische Netzwerk für Werbeforscher.

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