Klausureinsichten Markenmanagement (MWiWi 1.7) und Marketing (BWiWi 2.5)
Klausureinsichten Markenmanagement (MWiWi 1.7) und Marketing (BWiWi 2.5)
Julian Felix Kopka, Lennart Borgmann und Tobias Langner ("(Not) the Right Time for Social Media Ads?! Exploring the Impact of Social Media Detox on Ad Reception via Mobile Eye-Tracking haben"), Stefan Rohrbach, Daniel Bruns und Tobias Langner ("The Vampire Effect of Atypical Swiping: How Typicalness of Smartphone Swiping Impacts Attention and Brand Recall in Social Media Advertising"), Lennart Borgmann, Julian Felix Kopka und Tobias Langner ("How to Get Attention - Generating a Comprehensive List of Advertising Attention Tactics") und Daniel Bruns, Steffen Prior und Tobias Langner ("Social Media Engagement Metrics as Indicators of Influencer Campaign Success") haben auf der diesjährigen International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2023 in Bordeaux ihre Forschungsbeiträge erfolgreich präsentiert.
Die ICORIA ist eine der bedeutendsten Marketingforschungskonferenz weiltweit und findet jährlich an wechselnden Ausrichtungsorten statt.